Pozycjonowanie stron internetowych to różne prace mających na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (innymi słowy w bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia ilości transakcji firmy. Innym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.
Google wartościuje wszystkie strony internetowe na podstawie plus minus dwustu różnorodnych wskaźników. Efekt tej diagnozy determinuje to, na której pozycji strona albo jej podstrona wyświetli się internaucie w SERP na konkretną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają między innymi responsywność, jakość contentu, a takżelinkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne).
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakieś słowo, użytkownikowi ukazuje się lista stron, które algorytm uznał za najlepiej odpowiadające na powyższe zapytanie. Jakie strony pojawią się w wynikach wyżej niż inne? Przede wszystkim te, których treść jest bardzo rozbudowana i starannie wypełniona trafnymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, szybkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), a także ilość portali www kierujących odnośniki do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz to profesjonalistom z firmy SEO
Algorytm Google systematycznie jest modyfikowany, z tej przyczyny zaleca się przekazać pozycjonowanie stron i sklepów internetowych profesjonalistom. Świetnym wyborem będzie firma SEO mająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz także prowadzenia kampanii Google Ads czy programowania. Zlecając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron i sklepów internetowych?
Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do właścicieli stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług czy produktów przedsiębiorstwa. Prowadząc własna działalność nierozważnie jest współcześnie nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o dotarcie do kolejnych klientów. Według statystyk w przybliżeniu 97% klientów szuka online informacji o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu bądź strony w Top3 wyników wyszukiwania niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze nasze usługi.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]