Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Wejdź na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow, aby odnaleźć odpowiedź na pytanie czym wyróżnia się dobra firma SEO.

Jeśli masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać dobrą firmę SEO? Warto posłuchać wskazówek specjalistów.

Jak rozpoznać rzetelną agencję SEO? Google przygotowało o tym film

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Mimo występowania licznych opcji, jak przykładowo Rambler, DuckDuckGo czy Baidu, wciąż liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, na ogół jest to skomplikowane bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak wybrać solidną agencję SEO.

Cechy dobrej agencji SEO zdaniem Google

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego największą konkurencję,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.

Pracownica Google podkreśla też, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym namacalne efekty zwykle po kilku miesiącach działań.